مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:452023-12-25اقتصادي

پیش بینی برداشت 10 هزار تن توت فرنگی نوبرانه در جنوب کرمان 


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از آغاز برداشت توت فرنگی نوبرانه از 260 هکتار از گلخانه های این منطقه خبر داد که پیش بینی می شود 10 هزار تن محصول روانه بازارهای هدف شود.

- ایسنا/کرمان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از آغاز برداشت توت فرنگی نوبرانه از 260 هکتار از گلخانه های این منطقه خبر داد که پیش بینی می شود 10 هزار تن محصول روانه بازارهای هدف شود.

  صادق حسین زاده امروز چهارم دی ماه در حاشیه بازدید از روند برداشت و بسته بندی محصول توت فرنگی در جیرفت اظهار کرد: برداشت محصول توت فرنگی از سطح 260 هکتار گلخانه در جنوب کرمان از نیمه دوم آذرماه آغاز شده و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد که پیش بینی می شود بیش از 10 هزار تن محصول باکیفیت برداشت و روانه بازارهای داخلی شود.

وی سطح زیرکشت توت فرنگی گلخانه ای را در جنوب کرمان 260 هکتار عنوان کرد که رتبه اول تولید و سطح زیرکشت را به خود اختصاص داده و گفت: برداشت خارج از فصل توت فرنگی در جنوب کرمان در سطح خاورمیانه منحصربفرد است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: این منطقه بخصوص شهرستان های جیرفت و عنبرآباد جزء محدود مناطقی در خاورمیانه هستند که در این فصل توت فرنگی باکیفیت به صورت گلخانه ای و خارج از فصل تولید می کنند و تامین کننده بازار مصرف محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 10 هزار تن توت فرنگی نوبرانه در جنوب کرمان 

پیش بینی برداشت 10 هزار تن توت فرنگی نوبرانه در جنوب کرمان